maandag 15 augustus 2011

iPad en Hynstedei!

Al weken, misschien wel maanden, stond ie stiekem op m'n verlanglijstje: een iPad! Op zaterdag 4 augustus was het zover: hij werd bezorgd! Nu, een dikke week later, kan ik oprecht zeggen dat het het aanschaffen meer dan waard is. De bedoeling is om het bloggen in de toekomst ook via de iPad te doen, maar dan is er eerst nog een cameraconnector (kaartlezer) nodig. Aangezien ik bijna jarig ben, heb ik maar besloten om die op mijn verlanglijstje te zetten.

Niet alleen mijn camera kwam op zaterdag, maar ook mijn lieve zusje kwam weer thuis en pake mocht een avond bij ons komen. (hij zit al weken in Bertilla) De bedoeling was om pake te laten genieten van de hynstedei, maar deze werd door het slechte weer helaas afgelast.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten