woensdag 31 augustus 2011

It's my birthday!

Afgelopen maandag ben ik 21 jaar geworden. Eindelijk (officieel) volwassen! 's Morgens moest ik op school nog even een toets maken, maar 's middags kon het feest beginnen. Samen met familie, buren en vrienden heb ik een erg leuke, gezellige dag gehad! Om jullie even een kleine indruk te geven van de leuke en originele cadeautjes die ik heb gekregen, hier even een blog.
De KLM blauwe koffer heb ik van heit, mem en Jan-Jakob gekregen. De reisgidsen van Zweden kreeg ik van Jorien. (Zweden wil ik super graag een keertje naar toe)
Een fles bubbels van Gertjan en de nieuwste smaak Canei van Paulien; daar kun je mij altijd blij mee maken! :-)
Tot mijn grote verrassing, kreeg ik ook nog dit prachtige SC Heerenveenshirt van Gertjan. Inclusief mijn eigen naam + leeftijd! Super leuk en origineel natuurlijk.
Een mooi memobord voor in mijn toekomstige huisje en oorbellen van het Griekse eiland Zakynthos kreeg ik ook nog van Paulien. (de oorbellen zijn niet goed zichtbaar, omdat ik de foto heb scherpgesteld op Zakynthos)
Van Ingeborg en Gillian kreeg ik deze prachtige thea for one set.

Van Jeanet en Arjan kreeg ik alvast deze prachtige bos rozen.
Verder heb ik nog cadeaubonnen en geld gekregen! Ik ben dus dik verwend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten