maandag 15 augustus 2011

Noordwijk/Noordwijkerhout





Na mijn fantastische vakantie op Rhodos, heb ik de afgelopen weken nog een aantal leuke bezigheden gehad. Ondanks dat ik nu zoveel vrije tijd heb, is het bloggen er een beetje bij gebleven. Dit komt ongetwijfeld door de drukke werkweken die ik momenteel heb, maar ook door mijn nieuwe hobby: postcrossing! Fantastisch is het.Vanavond heb ik een hele avond vrij gehouden om mijn blog even up to date te maken.

Om te beginnen: van 26 tot 28 juli ben ik samen met mem 3 dagen naar Noordwijk geweest om even lekker uit te waaien. Heerlijk was het. Lekker gewinkeld in Leiden en vooral genoten van het redelijke weer en de prachtige omgeving.


Een paar dagen later was ik alweer in de buurt van Noordwijk te vinden. Dit keer was ik samen met Jolien en Ingeborg in Noordwijkerhout. Zij gingen daar 4 dagen naartoe en de eerste dag ben ik met ze mee gegaan. Prachtig terras weer en dit hebben we dan ook lekker gedaan!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten